Miralix Office Client

Effektiv kaldshåndtering gennem Miralix Kontaktcenter!

Miralix OfficeClient er vores PC baserede klient til alle ansatte, der besvarer opkald fra kontaktcenteret. Du får et hurtigt overblik i klienten og mulighed for en mere effektiv arbejdsgang.

OfficeClient viser bl.a. følgende:

  • Dine kollegers tilgængelighed
  • Antal ledige “agenter”
  • Antal opkald i kø
  • Dagens antal behandlede og mistede opkald
  • Dagens gennemsnitlige ventetid
  • Opkaldsinformation – bl.a. hvem kunden sidst talte med
  • Dagens servicelevel

 

Ud over at vise ovenstående giver klienten nedenstående funktioner

  • Hurtig og nem måde at omstille opkald til andre kolleger
  • Automatisk og nem måde at behandle Callback opkald
  • Muligheden for at være backup for andre afdelingers opkald i travle perioder
  • Send telefonbeskeder til dine kolleger via SMS eller e-mail direkte fra klienten
  • Sæt via genvejstaster en selvvalgt status, der signalerer din tilgængelighed over for kolleger

Læs mere om Miralix OfficeClient via produktarket i højre side, eller kontakt Thomas i dag og book en online-demo af klienten.

Afspil video