Udgangspunkt

I dagens moderne produktions- og servicevirksomheder har intelligent og funktionel telefoni en nøglerolle – både når det handler om intern kommunikation mellem medarbejdere og når det handler om kundebetjening.

Flere lokationer

Virksomheden har ofte flere lokationer – eksempelvis produktion i Polen og administration i Danmark, og her er det vigtigt at enhederne er bundet sammen kommunikationsmæssigt gennem ét centralt system.

Styr på aktiviteter – og præcis dataopsamling
I forhold til kunderne skal man kunne gennemføre en professionel telefonbetjening – og for at det kan lade sig gøre er det vigtigt, at have styr på aktiviteterne i virksomhedens kontaktcentre.
Derfor er der behov for en moderne, tidssvarende telefoniløsning, som kan foretage den præcise dataopsamling, som ligger til grund for den måde, telefonifunktionerne er organiseret på.
Eksempelvis kan brug af indsamlede data være med til at sikre, at der på alle tidspunkter er et perfekt samspil mellem bemanding og antallet af opkald. Opsamlede data kan også sikre, at det enkelte opkald håndteres effektivt.

Det handler om bundline

Målet er at udnytte de interne ressourcer maximalt og sikre kunderne optimal kundebetjening gennem hurtig og præcis betjening. Tabte kald skal reduceres og forkert håndtering af det enkelte opkald undgås – for det skaber billedet af dårlig service og kan nemt betyde tabte ordrer.

Samtidig med større effektivitet, giver dette i mange tilfælde store ressourcebesparelser.
Der er behov for driftssikre løsninger med maksimal oppetid for at sikre en problemfri kommunikation.

Afspil video