Miralix er i kraftig udvikling og opruster partnerområdet med ansættelsen af Henrik Anker Munck i en nyoprettet stilling som Partner Sales Executive. Med mere end 25 års erfaring fra tele- og it-branchen er Henrik en af de mest erfarne profiler inden for partnersalg, og får nu ansvaret for at videreudvikle Miralix’ partnerforretning og styrke væksten gennem tætte, værdiskabende samarbejder.
En central del af vækststrategien
Hos Miralix er partnerområdet defineret som et af de vigtigste strategiske indsatsområder. Målet er at styrke eksisterende samarbejder, udvide relationerne til mangeårige partnere og etablere nye partnerskaber, som kan bringe gensidig værdi. Med ansættelsen af Henrik investerer Miralix i tung brancheerfaring for at realisere ambitionen om at nå 800 partnerkunder inden 2030.
“Henrik er en af branchens stærkeste kapaciteter, når det gælder salg gennem partnere. Hans erfaring med at opbygge og modne samarbejder er helt afgørende for, at vi kan tage Miralix’ vækstrejse til næste niveau,” siger Tonny Sørensen, CCO i Miralix.
Bygger videre på stærkt momentum
De seneste år har Miralix gennemgået en markant udvikling med ny strategi, ny visuel identitet og et styrket brand, der allerede har givet mærkbare resultater – både på kunde- og partnersiden. Ambitionen er klar: Miralix vil udnytte det store potentiale, der ligger i et tættere og mere konceptualiseret samarbejde med partnere, så begge parter får mest muligt ud af relationen.
For Henrik er det motiverende at træde ind i en nyoprettet rolle, hvor han får mulighed for at være med til at definere og opbygge Miralix’ partnerstrategi.
“Jeg ser et stort uudnyttet potentiale i Miralix’ partnerstrategi. Det er spændende at være med til at konceptualisere og sætte rammerne for samarbejdet, så vi kan skabe værdi på begge sider af bordet. Jeg glæder mig til at blive en del af en seriøs og ambitiøs virksomhed med et sundt udgangspunkt og stærke vækstmål,” siger Henrik Anker Munck.
Solid erfaring med dokumenterede resultater
Henrik Anker Munck kommer fra stillingen som Chief Commercial Officer hos Uni-tel A/S, hvor han gennem de seneste ni år har haft det fulde P&L-ansvar og leveret en vækst på 120 procent i både volumen og omsætning.
Tidligere har han haft ledende roller hos bl.a. Net1, Telenor og HP, hvor han har arbejdet med strategisk salg, marketing og partnerudvikling.
Denne brede erfaring giver Henrik et unikt indblik i, hvordan man skaber succesfulde samarbejdsmodeller og motiverer partnere til at sælge produkter og løsninger.