Vi ses på KISS 2025: Fremtidens kundeoplevelser og IT-service i fokus

Miralix
Af Miralix
1 aug. 2025

Den 1. oktober 2025 deltager Miralix på den årlige KISS-konference i København – en central mødeplads for ledere inden for både kundeservice og IT Service Desk. Det gør vi både for at vise, hvad vi kan, og fordi det ligger helt i tråd med vores strategi og ambitioner frem mod 2030.

Miralix – Exceptionel service og teknologi

Vores strategi “From Good to Great” handler ikke kun om teknologi. Den handler om at skabe intelligent, værdifuld kundekontakt, og det kræver både indsigt, samarbejde og inspiration – alt det KISS 2025 netop tilbyder.

Ved at deltage aktivt i et af branchens vigtigste fora styrker vi vores rolle som strategisk partner for vores kunder. Miralix skal være mere end en stabil systemleverandør. Vi skal være dem, der forstår kundernes forretning, sætter kundeoplevelsen i centrum og bygger løsninger, der gør en forskel.

 

Hvad tager vi med hjem?

Når vi deltager på KISS, gør vi det med åbne øjne og åbne ører. Vi lytter til, hvad der rører sig i branchen, hvilke udfordringer ledere står overfor, og hvilke teknologiske og organisatoriske trends, der vinder frem.

Det giver os:

  • Inspiration til nye løsninger og features i vores produktportefølje.
  • Skarpere forståelse af kundebehov – både i den offentlige og private sektor.
  • Indblik i synergieffekter mellem kundeservice og IT support, som vi kan omsætte til nye initiativer og samarbejder.

Kort sagt: Vi tager viden med hjem, som vi omsætter til endnu bedre løsninger og rådgivning for jer.

 

Derfor bør du besøge os

Er du leder eller ansvarlig for kundeservice eller IT-support? Så giver et besøg på Miralix’ stand dig mulighed for at:

  • Opleve vores nyeste løsninger til kontaktcentre og brugersupport.
  • Få en uformel sparring om jeres udfordringer og potentialer.
  • Møde menneskene bag teknologien – dem, der brænder for at skabe stærke forbindelser mellem mennesker, data og systemer.

Og måske vigtigst af alt: Vi deler gerne, hvordan vi arbejder med feedback, AI og forretningsforståelse – og hvordan det hele hænger sammen i én samlet kundeoplevelse.

Du er velkommen til bare at komme forbi standen eller allerede nu booke tid på tlf. 7641 0900 eller info@miralix.com.

 

 Tilmeld dig FiveStar Summit på FÆNGLSET 3. september  

Hvis du elsker at få inspiration og indsigter, du kan bringe iind i din egen organisation, bør du også deltage i Miralix’ FiveStar Summit! Det foregår den 3. sep. 2025 på FÆNGSLET i Horsens.

Vi har både eksterne eksperter og virksomheder med konkrete case-eksempler på scenen, hvor dagens tema alt sammen taler ind i den 5-stjernede kundeoplevelse. Du vil bl.a. opleve Ian Wisler-Poulsen og modtage hans nye bog ”Den kop kaffe glemmer jeg aldrig”.

Vi glæder os til at se jer!