Miralix
Web Chat

Giv dine kunder en premium serviceoplevelse

sms
webchat

Hurtig og effektiv kundeservice
direkte på din hjemmeside

Kundernes forventninger til hurtig og præcis service har aldrig været højere. Med Miralix Web Chat kan du tilbyde en ekstraordinær og effektiv chatløsning, der sikrer hurtig og præcis håndtering af henvendelser direkte fra din hjemmeside. Ved at integrere webchat i dit Miralix KontaktCenter kan dine kunder hurtigt få svar, mens dine medarbejdere bevarer et struktureret overblik over alle henvendelser.

Miralix-Web-Chat-til-dit-Kontaktcenter

Strømlinet, datadrevet og optimeret

Med Miralix Web Chat kan du reducere svartider, forbedre kundeoplevelsen og øge produktiviteten i din kundeservice. Kunderne kan nemt få den information, de søger, uden at skulle ringe eller sende mails.

X Direkte chat fra hjemmesiden – Gør det nemt for kunder at få hjælp.
 
X Del links og ressourcer hurtigt – Vejleder kunder uden manuel navigation.
 
X Automatisk tilknytning til agenter – Sikrer at den rette medarbejder håndterer henvendelsen.
 
X Optimeret serviceflow – Hurtigere løsninger uden unødvendige omveje.
_VMH4849-(Low-Res)

Udvid funktionaliteten i Miralix Web Chat

Tilpas jeres løsning med ekstra funktioner, der optimerer arbejdsprocesser og sikrer en endnu bedre kundeoplevelse.

task-to

Task-to-Chat

Tildel opgaver direkte via chat fra CRM- eller sagsbehandlingssystemer og styrk den interne opgavehåndtering.
webchat-1

Pop-out chat

Giv medarbejdere mulighed for at arbejde mere effektivt på tværs af skærme og håndtere flere opgaver samtidig.
visning

Udvidet rapportering

Få dybdegående indsigt i chatperformance og svartider for at optimere service og ressourcefordeling.


Høj driftssikkerhed og professionel support

Med en garanteret oppetid på 99,9 % kan du være sikker på, at din chatløsning altid er tilgængelig – Og automatiserede opdateringer sørger for, at din løsning altid er optimeret og opdateret uden driftsforstyrrelser.

For samtidig at sikre den bedst mulige support har din virksomhed 24/7 adgang til Miralix-specialister, der står klar til at assistere, uanset hvornår behovet opstår.

Miralix Web Chat er desuden udviklet i Danmark og lever op til de højeste sikkerheds- og compliancekrav i Danmark og Europa.

 

Er du klar til at løfte jeres kundeservice med Miralix Web Chat?

Kontakt os i dag for en demo og oplev, hvordan I kan optimere jeres digitale kundedialog.