Business cases

Arrow
Valgt af over 320 danske virksomheder
Valgt af over 320 danske virksomheder

Extraordinary connection

Hver eneste gang du har kontakt til en kunde, er der potentiale for at skabe værdi. Værdi, der skaber loyalitet og salg. Værdi, der stiller din virksomhed stærkt både nu og i fremtiden.

Extremely safe

Med Miralix får I en kontaktcenterløsning, der prioriterer datasikkerhed og GDPR-compliance. Vores platform opfylder 100 % af de danske og europæiske databeskyttelseskrav og bruges af mere end 320 virksomheder, som stoler på vores løsninger.

Expense reduction

Vi tilbyder en transparent prisstruktur uden skjulte gebyrer eller bindinger. Vores kunder oplever i gennemsnit en besparelse på op til 30 % i samlede driftsomkostninger sammenlignet med andre løsninger på markedet.

Excited users

Vores løsning kræver minimal oplæringstid, hvilket reducerer implementeringsomkostningerne med op til 25 % sammenlignet med andre løsninger. Brugerne vurderer platformen som intuitiv og effektiv med en samlet score på 4,3 ud af 5.

Exclude latency

Som dansk udviklet software står Miralix for troværdighed og stabilitet. Vores platform har en oppetid på 99,9 %, hvilket sikrer, at jeres kommunikation altid fungerer – hver gang.

Exceed the future

Med over 200 integrationer og en cloud-baseret arkitektur kan Miralix integreres med alle større systemer, hvilket sikrer jer en løsning, der er kompatibel med fremtidens krav.

Execute today

Vores implementeringsmodel sikrer en fuld implementering på så lidt som 30 dage for 90 % af vores kunder, hvilket minimerer forstyrrelser i jeres drift.

Excellent reviews

Med en NPS på 67 og en gennemsnitlig kundevurdering på 4,1 ud af 5 opfylder vi konstant vores kunders høje forventninger. Ingen af vores kunder betragtes som utilfredse.

Expand your business

Vores platform håndterer allerede over 50.000 brugerlicenser på tværs af små og store organisationer. Uanset om I er 10 eller 10.000 medarbejdere, tilpasser vores løsning sig jeres behov.

Expect 24/7

Vores danske supportteam står til rådighed 24/7, med en gennemsnitlig svartid på under 1 minut og en løsningsrate på 98 % ved første kontakt. Jeres drift er altid i sikre hænder.

Skab kompromisløse kundeoplevelser med extraordinære resultater

Vores kontaktcenterplatform er cloud-baseret, GDPR-compliant og integrerer over 200 tredje-partsapplikationer, herunder AI og dataanalyse. Dette sikrer lav totalomkostning (TCO), nem implementering og høj effektivitet.

Læs mere
Arrow

Vi er experter i komplekse kontaktcenterløsninger med fremtidssikret teknologi, så din virksomhed kan skalere smartere og hurtigere.

Hos Miralix ved vi, at hver forbindelse har potientale til mere. I en verden præget af teknologi er den menneskelige kontakt stadig den vigtigste. Derfor udvikler vi intelligente kontaktcenterløsninger, der styrker relationer, skaber reel værdi og giver virksomheder en konkurrencefordel. Ved at forbinde mennesker og teknologi hjælper vi  med at levere kundeoplevelser, der skaber tillid, øger loyaliteten og driver vækst.

Brugerne vurderer platformen som intuitiv og effektiv

left-quote Created with Sketch.
Vores KontaktCenter virker rigtig, rigtig godt og det understøtter vores forretning på en god måde
Carsten_Johansson_CA_karrierepartner_og_a-kasse__
Carsten, IT-chef
CA Karrierepartner og a-kasse
left-quote Created with Sketch.
Servicemindede, løsningsorienterede og udviklingsparate partnere til at få mine styrelsers telefoni til at spille
thor-teamleder
Thor, Teamleder
Sundhedsstyrelsen

X Book demo

Se, hvorfor over 300 danske virksomheder allerede har valgt Miralix

Designet til
teamet, bygget
til kunderne

99%

Oppetid

Vores platform har en oppetid på 99,9 %, hvilket sikrer, at jeres kommunikation altid fungerer – hver gang.

50K

Licenser

Vores platform håndterer allerede over 50.000 brugerlicenser på tværs af små og store organisationer.

200

Integrationer

Med over 200 integrationer og en cloud-baseret arkitektur kan Miralix integreres med alle større systeme