Giv dine kunder en premium serviceoplevelse
Kundernes forventninger til hurtig og præcis service har aldrig været højere. Med Miralix Web Chat kan du tilbyde en ekstraordinær og effektiv chatløsning, der sikrer hurtig og præcis håndtering af henvendelser direkte fra din hjemmeside. Ved at integrere webchat i dit Miralix KontaktCenter kan dine kunder hurtigt få svar, mens dine medarbejdere bevarer et struktureret overblik over alle henvendelser.
Med Miralix Web Chat kan du reducere svartider, forbedre kundeoplevelsen og øge produktiviteten i din kundeservice. Kunderne kan nemt få den information, de søger, uden at skulle ringe eller sende mails.
Tilpas jeres løsning med ekstra funktioner, der optimerer arbejdsprocesser og sikrer en endnu bedre kundeoplevelse.
Med en garanteret oppetid på 99,9 % kan du være sikker på, at din chatløsning altid er tilgængelig – Og automatiserede opdateringer sørger for, at din løsning altid er optimeret og opdateret uden driftsforstyrrelser.
For samtidig at sikre den bedst mulige support har din virksomhed 24/7 adgang til Miralix-specialister, der står klar til at assistere, uanset hvornår behovet opstår.
Miralix Web Chat er desuden udviklet i Danmark og lever op til de højeste sikkerheds- og compliancekrav i Danmark og Europa.
Kontakt os i dag for en demo og oplev, hvordan I kan optimere jeres digitale kundedialog.