Miralix Managementaftale

Maksimér værdien af dit Kontaktcenter – uden ekstra tidsforbrug

Vi håndterer ændringerne, så du kan fokusere på service

Din kundeservice skal fungere optimalt hver dag, men det kræver, at jeres systemer konstant er tilpasset dine behov – uanset om det er ændringer i din organisation, systemet eller den branche, som du arbejder i.

Med en Miralix Managementaftale er du sikret en fleksibel og problemfri løsning, hvor ændringer håndteres, så snart de opstår. Du slipper for at bruge interne ressourcer på systemvedligeholdelse og kan i stedet fokusere på det vigtigste – at levere en exceptionel kundeoplevelse.

_VMH4851-(Low-Res)

Hvorfor vælge en Miralix Managementaftale?

X Løbende tilpasning af Kontaktcenteret
Vi håndterer ændringer i roller, rettigheder og opsætning, så systemet altid passer til jeres organisation.
 
X Effektiv håndtering af ændringer
Slip for at bruge interne ressourcer på systemjusteringer. Vi sørger for det, når behovet opstår.
 
X Hurtig og præcis eksekvering
Ændringer foretages indenfor normal åbningstid i relevante Miralix-moduler.
 
X Øget fokus på kundeoplevelsen
Brug tiden på at skabe værdi for kunderne, mens vi sikrer, at Kontaktcenteret fungerer optimalt.
 
X Skalérbar løsning
Uanset om det handler om daglige justeringer eller sæsonbetonede ændringer, står vi klar til at hjælpe.
 
_VMH4849-(Low-Res)

Hvad bruger andre en managementaftale til?

Miralix View  Den ultimative løsning til datadrevet beslutningstagning-2

Nye roller og rettigheder

Når nye medarbejdere ansættes, eller eksisterende skifter funktion.
Miralix View  Den ultimative løsning til datadrevet beslutningstagning (2)-2

Opdatering af åbningstider

Justeringer ifm. ferier, helligdage eller særlige begivenheder.
Miralix View  Den ultimative løsning til datadrevet beslutningstagning (3)-2

Opsætning af hot items

Informér kunderne om ekstra travlhed, servicevinduer eller vigtige opdateringer i jeres kø.


126

Dataændringer i systemer

Løbende justeringer i Miralix Sip Gateway, Miralix Wrench, Miralix Green Box Editor og Miralix Supervisor Add-on.


Er du klar til at optimere driften og frigøre tid til dine medarbejdere?

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan en Miralix Managementaftale kan sikre, at dit Kontaktcenter altid er opdateret og klar til at levere markedets bedste serviceoplevelse.