Miralix tager et markant skridt med en ny offensiv strategi og markedsindsats. Målet er at erobre markedsandele og cementere en stærk position som kundernes førstevalg af kontaktcenterløsninger i Danmark (CCaaS).
Kasper Kirkeby, direktør i Miralix, udtaler i forbindelse med lanceringen af den nye strategi:
- Vi sætter nu speederen i bund, og ambitionsniveauet er højt. Vi vil vækste og erobre nye attraktive kunder og markedsandele – og vi gør det via innovation og med fokus på kundeoplevelsen.
Allerede i dag hjælper Miralix flere end 320 virksomheder samt 32 danske kommune og offentlige institutioner med attraktive kontaktcenterløsninger. Men strategien er vækstorienteret slår salgsdirektør Tonny Sørensen fast:
- Fundamentet er stærkt, og potentialet er stort. Det vil vi fremadrettet udnytte, fortæller han og supplerer:
- Enhver kundeinteraktion rummer potentialet til at skabe værdi – værdi, der opbygger loyalitet, driver salg og styrker virksomheden både nu og i fremtiden. Med vores nye strategi går vi forrest og gør det enkelt for vores kunder at udnytte potentialet fuldt ud.
En stærk partner i en verden, der ændrer sig
Den ambitiøse strategi med overskriften "From Good to Great" lanceres i en tid, hvor det handler om at stå stærkt i en usikker verden. Derfor har Miralix en klar tilgang om ikke kun om at være leverandør af teknologi. De vil skabe reel værdi for deres kunder:
- Derfor skal vi være top of mind, når virksomheder og kommuner tænker effektiv kundeservice. Det kræver et styrket fokus på både innovation og kundeoplevelsen – og det har vi, slår Tonny Sørensen fast og fortsætter:
- Det er ikke kun teknologien, der gør forskellen – det er også menneskene i Miralix. Vores medarbejdere skaber stærke forbindelser mellem mennesker, data og teknologi for at sikre ekstraordinære kundeoplevelser. Kontaktcenterløsninger skal gøre en forskel og skal kunne ses på bundlinjen.
Fra udgift til konkurrencefordel
Miralix er ikke bare et softwarehus men drivkraften bag kundernes kommunikation.
Avanceret software er kun et middel på vejen, mener salgsdirektør Tonny Sørensen:
- Vi skal forstå vores kunder og deres forretning, så vi kan levere løsninger, der skaber reel værdi. Vi skal have evnen og nysgerrigheden til at forstå kundens ønske og krav til excellent kundeservice. Det gør vi ved at stille de rigtige spørgsmål. Vi tager – billedligt talt – kundebrillerne på; og vi skal sikre os, at brillerne har den rette styrke, siger Tonny med et smil og tilføjer:
- Og når det lykkes, bliver vi ikke bare en leverandør – vi bliver en strategisk partner.
Hertil slår Kasper Kirkeby fast:
- Men naturligvis har teknologien en høj prioritet. For os handler det om at skabe værdi for vores kunder. Når data, mennesker og teknologi arbejder sammen, går kundeservice fra at være en udgift til at blive en strategisk konkurrencefordel.
Ny profil og identitet
Som en del af den nye strategi har Miralix også stillet skarpt med en ny og opdateret visuel identitet samt kommunikationsprofil:
- Vi har ambitioner. Vi vil ikke bare være en af de gode – vi vil være den bedste, slutter Kasper Kirby og Tonny Sørensen, der begge glæder sig til at arbejde med den nye strategi sammen med virksomhedens øvrige medarbejdere:
- Vi ved, at det kræver en kæmpeindsats at gå fra at være ”Good to Great”. Men vi er klar til at tage kampen op.
Yderligere oplysninger eller supplerende kommentarer:
- CEO Kasper Kirkeby 76 41 09 11 / kk@miralix.com
- CSO Tonny Sørensen 40 43 14 00 / ts@miralix.com