Hent whitepaper: Kontaktcenteret som strategisk motor

Miralix
Af Miralix
2 maj 2025

Skab kompromisløse kundeoplevelser med extraordinære resultater.

Et moderne kontaktcenter skal ikke blot tage imod opkald – det skal styrke konkurrenceevnen, optimere arbejdsgange og bidrage til bundlinjen. Når data, teknologi og struktur spiller sammen, bliver kontaktcenteret en strategisk motor, der skaber reel forretningsværdi.

Hos Miralix har vi brugt over 25 år på at udvikle løsninger, der gør det komplekse enkelt – og som skaber dokumenterbare resultater for mere end 300 danske virksomheder.

 

Hvad får du ud af et stærkt kontaktcenter?

I vores whitepaper "Kontaktcenteret som strategisk motor" dykker vi ned i, hvordan fremtidens kontaktcenter understøtter forretningskritiske beslutninger. Du får bl.a.:

x Indsigt i, hvordan kontaktcenterdata kan anvendes strategisk
x Viden om hvordan realtidsdata og intelligent planlægning styrker performance
x Et overblik over fordelene ved at samle al kundedialog ét sted

 

whitepaper-strategi

Test dit setup – på kun 2 minutter

Whitepaperet indeholder også en praktisk tjekliste, hvor du hurtigt kan vurdere, om dit nuværende kontaktcenter er gearet til at skabe målbare resultater – og hvor der er potentiale for forbedring.