Står du overfor udvidelser i virksomheden eller serviceaftaler på dit gamle PBX telefonanlæg, der er ved at udløbe? Kunne du samtidig tænke dig at håndtere jeres kundekontakt mere intelligent? Så er det måske på tide at udskifte dit PBX-system med et Miralix KontaktCenter.
Selvom et PBX (Private Branch Exchange) telefonanlæg oprindeligt var en nem måde for din virksomhed at få en intern telefoniløsning, så er det dog også en løsning, der optager en del plads og kræver en masse ledninger. For slet ikke at tale om den efterfølgende service af telefonanlægget. Derfor vil det for langt de fleste kunne betale sig at finde en ny telefoniløsning. Og gerne én, der gør det muligt for dig at tage arbejdspladsen med dig i skyen.
Hvis du har et PBX-system med traditionelle digitale eller analoge telefoner og ISDN bylinier, kan dette nemt udskiftes med en Miralix SIP Gateway. Vores SIP Gateway benytter SIP Trunk til bylinier og SIP telefoner eller softphones, som installeres på din PC. Med denne løsning kan I altså slippe for bordtelefoner der fylder og i stedet få softphones direkte på computeren. Og så kan du selvfølgelig tage kontaktcentret med dig i lommen via vores mobil app, Miralix Go.
Hvis du i stedet har en cloud PBX eller dit PBX telefonanlæg egentlig fungerer tilfredsstillende, men bare mangler nogle ekstra funktionaliteter, så er det faktisk muligt at beholde det eksisterende telefonsystem og så blot udbygge på den del af løsningen, som giver de nye funktioner fra kontaktcentret.
Dermed vil du kunne beholde din nuværende telefonløsning og operatør og blot opgradere på de områder, der er vigtige for din virksomhed. Det kan især være, hvis I oplever mangler i jeres nuværende løsning eller gerne vil have muligheden for at måle på, hvordan I performer.
Når du vælger et kontaktcenter, får du en skalerbar løsning, der kan tilpasses til netop din virksomhed. Med kontaktcentret følger nemlig flere uundværlige funktioner, herunder et Miralix Supervisor Add-on-modul til nem opsætning af kø-funktioner, beskeder, åbningstider, helligdage samt muligheden for både at måle og føre statistik, og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance. På den måde kan du optimere og effektivisere din kundeservice samtidig med, at du øger kvaliteten.
Har du brug for at KontaktCentret virker sammen med din virksomheds eksisterende telefoniløsning, er det selvfølgelig også muligt. Vores løsning er udviklet, så den kan integreres med bl.a. Cisco. Har du en anden løsning, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvorvidt den løsning du mangler kan udvikles.
X Book en demo
Se, hvorfor over 300 danske virksomheder allerede har valgt Miralix