Business cases
Book demo
Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix
Progressive har optimeret deres kundeservice med Miralix’ kontaktcenterløsning, der er fuldt integreret i Microsoft Teams. Ved at kombinere samarbejdsværktøjerne i Teams med intelligent opkaldsstyring sikrer Progressive, at deres servicedesk kan håndtere over 75.000 opkald årligt – døgnet rundt, året rundt. Miralix’ løsning giver Progressive et klart overblik over telefonkøer, medarbejdertilgængelighed og kundeopkald. Det sikrer en problemfri og effektiv kundeoplevelse, hvor kunderne altid får fat i deres primære kontaktperson.
Da Progressive skulle skifte fra Skype for Business, var Microsoft Teams det oplagte valg, da platformen allerede var en central del af deres interne samarbejde:
”For os var det naturligt at udskifte SfB med Teams, fordi det giver os mange flere muligheder. Det har jo både chat, videomøder, konferenceopkald og statusvisning, som vi er vant til og bruger utroligt meget, og så har det alle collaboration-værktøjerne, dokumentdeling, filhåndtering m.m.,” fortæller Hans Christian Eriksen, Salgsdirektør hos Progressive, og uddyber:
”Vi bruger både Teams som vores intranet, til projektteams, når vi skal byde på en sag, og i forbindelse med større kundeprojekter. Det er en stor fordel, at hvert team kan få sit eget space, hvor kun relevante medarbejdere er med og kan tilgå dokumenterne, lave rettelser, sætte kommentarer, bede om feedback m.m. Faktisk samme løsning som vi leverer til mange af vores kunder.”
Teams er nu en integreret del af Progressives hverdag – både til interne projekter og større kundeopgaver.
Progressive arbejder med faste kontaktpersoner for at sikre en tæt og personlig relation til deres kunder. Med Miralix’ løsning er det nemt at sikre, at kunderne altid får fat i den rigtige person. For kunderne giver det tryghed, at de altid kan tale med den samme medarbejder, mens konsulenterne får mulighed for at specialisere sig i de systemer, deres kunder bruger:
”Det er vigtigt for os at være i øjenhøjde med vores kunder og sikre, at ingen føler sig som et nummer i køen. Derfor arbejder vi med primære kontaktpersoner. Det betyder bl.a., at hvis det er Andreas, der har startet samarbejdet med kunden op, så er det Andreas, der tager telefonen, når kunden ringer.”
Progressives konsulenter har overblik over deres telefonkøer og kan se, hvor mange opkald der venter, samt service level-statistikker. Derudover er omstillingsbordet et vigtigt værktøj for receptionen. Med Miralix-løsningen kan receptionisterne også nemt skifte mellem forskellige velkomsthilsner afhængigt af, hvilken virksomhed kunden ringer til, hvilket er afgørende for Progressives rolle som ekstern IT-afdeling og reception for udvalgte kunder.
ALLE CASES