Business cases

Arrow

Book demo

Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix

Fuld fleksibilitet med intelligent telefoni hos Progressive

Med en stabil og skalerbar Miralix’ kontaktcenterløsning har Progressive sikret, at deres servicedesk kan yde support 24/7 uden afbrydelser – selv under udfordrende omstændigheder som COVID-19-pandemien. Miralix’ løsning giver Progressive fuldt overblik over opkald, tilgængelighed og oppetid, hvilket sikrer en problemfri og effektiv kundeoplevelse. Med fleksibel adgang via Teams og en cloud-baseret kontaktcenterplatform kan medarbejderne arbejde remote uden at gå på kompromis med kvaliteten af deres service.

_VMH9563-Edit-(Low-Res)

Vi har hjulpet Progressive med at optimere deres telefoni og skabe en stærkere kundeservice

teams

Effektiv integration med Microsoft Teams

Progressive skiftede til Miralix’ kontaktcenterløsning for at optimere deres telefoni i Teams.
28

Problemfri drift under øget belastning

Under COVID-19 oplevede Progressive et boom i henvendelser, som Miralix-løsningen håndterede effektivt.
beskeder

Stabil telefoniløsning understøtter døgndrift

Progressives kunder får den samme høje service uanset tidspunkt på døgnet.
integration-hub

Fjernimplementering i rekordtid

COVID-19 udfordrede implementeringen, men med en 100% remote løsning blev overgangen succesfuld.
tildeling-opgave

Pålidelig og skalerbar telefoni

En stabil løsning sikrer, at serviceteamet kan håndtere opkald 24/7.
undervisning

Hurtig onboarding af medarbejdere

Konsulenterne blev hurtigt oplært, så de kunne yde support fra dag ét.

.

Fra fysisk til remote implementering – uden problemer

Da Progressive valgte at skifte til Miralix, var målet at få en pålidelig og fleksibel løsning, der kunne understøtte deres behov. Men implementeringsprocessen blev udfordret af COVID-19-pandemien, der umuliggjorde den normale, fysiske opstart:

”For at kunne give vores kunder den service, vi mener, de har krav på, har vi store krav til tilgængeligheden og oppetiden på vores telefoniløsning; ligesom vi også har det til kvaliteten af løsningen og den funktionalitet, den giver,” fortæller Torben Friedrichsen, CTO hos Progressive.

Da fysiske møder og onsite-implementering ikke var muligt, blev hele overgangen håndteret remote – og det viste sig at være det helt rigtige for Progressive:

”Som de IT-specialister Progressive er, var medarbejderne allerede vant til, at meget af deres kommunikation foregik online. Det gjorde det nemt for os at flytte møder m.m. online, så hele implementeringen kunne klares 100% remote. Det er første gang, vi har gjort det, men bestemt ikke sidste. Jeg tror, at remote implementering vil være attraktivt for mange andre virksomheder fremadrettet,” forklarer Line Marie Bjerre, Head of Customer Projects hos Miralix.

"Der har været styr på projektet fra Miralix’ side, og selvom det også har været en ny situation for dem, har vi følt, at vi er blevet taget i hånden og hjulpet. Det har været en god proces, og vi har fået god respons fra vores konsulenter"

Torben Friedrichsen, CTO

En problemfri overgang i en travl tid

Progressive var i en særlig situation, da de skiftede telefoni. Overgangen faldt nemlig sammen med en markant stigning i kundehenvendelser, hvor virksomheder skulle have hjælp til hjemmearbejdspladser, VPN-adgang og fjernsupport:

”Det gav et massivt load på systemerne, så der var vi rigtig glade for at have en kontaktcenter-løsning, der er stabil og kan performe,” fremhæver Torben Friedrichsen.

På trods af omstændighederne blev Miralix-løsningen implementeret uden problemer, og Progressives serviceteam kunne fortsætte arbejdet uden afbrydelser.

 

"Døgnet rundt, året rundt sidder vores dygtige, tekniske konsulenter klar til at hjælpe i både Aarhus og Herlev. Det er afgørende for, at vores kunder får samme gode service, uanset hvornår de ringer – og for at vi kan opretholde vores first time fix rate på næsten 80%, uanset hvad der sker. Derfor er vi glade for vores Miralix-løsning, der giver os den stabilitet, vi har brug for.”"

Torben Friedrichsen, CTO

Miralix-løsningen sikrer stabil drift 24/7

Progressives kunder er afhængige af, at supporten er tilgængelig døgnet rundt. Med Miralix’ løsning har de fået en stabil platform, der sikrer, at serviceteamet kan levere høj kvalitet, uanset hvornår kunderne ringer, til stor tilfredshed for Progressives CTO:

”De virksomheder, vi hjælper, er afhængige af, at vi står klar, uanset hvornår behovet melder sig. Det betyder, at vores telefoniløsning skal være lige så pålidelig som vores servicedesk.”

Lignende cases

ALLE CASES

rybners

Fagforeningen IDA

fagforeninge_ida

Rybners