Business cases

Arrow

Book demo

Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix

Næstved Kommune forbedrer IT-support med Miralix

Næstved Kommune har optimeret deres IT-service med Miralix’ kontaktcenterløsning, som er integreret med deres IT-service management-system, TOPdesk. Ved at automatisere opslag af brugerdata og sager har kommunen opnået en mere effektiv og kvalificeret sagsbehandling. Miralix’ løsning har gjort det muligt for Næstved Kommune at forbedre deres telefonisystem med bedre integrationer, der understøtter deres 20.000 årlige IT-sager. Overgangen til en mobilbaseret løsning har desuden styrket fleksibiliteten for medarbejderne.

naestved-kommune5

Vi har hjulpet Næstved Kommune med at effektivisere IT-support og forbedre borgerkontakten

topdesk-integration

Intelligent integration med TOPdesk

IT-supporten kan nu automatisk slå brugerdata og tidligere sager op ved opkald.
28

Effektiv drift under hjemsendelser

Miralix’ løsning sikrede, at IT-supporten kunne håndtere en stor stigning i opkald under COVID-19.
sms

Øget mobil fleksibilitet

Medarbejdere kan nemt tilgå kontaktcenteret fra mobile enheder og arbejde fra forskellige lokationer.
laering

Forbedret service og hurtigere sagsbehandling

Sagsbehandlerne har overblik over brugernes tidligere henvendelser, inden samtalen starter.
support

Tæt samarbejde og hurtig support

Miralix er lydhør over for nye behov og hjælper kommunen med at videreudvikle deres løsning.

Automatisering af sagsbehandling

Med integrationen mellem Miralix og TOPdesk kan IT-supporten hos Næstved Kommune automatisk se, hvem der ringer, og hvilke sager brugeren tidligere har haft. Lars, der er IT-ansvarlig i Næstved Kommune, fortæller, at netop den funktion sikrer en hurtigere og mere kvalificeret service:

”Når telefonen ringer, kan vi se, hvem brugeren er, hvad det er for sager, brugeren tidligere har haft, og så videre. Det har været med til at højne kvaliteten for de brugere, der ringer.”

”Vi er kommet tættere på vores kunder, vores borgere. Det er det, som har skabt kvaliteten.”

Lars, IT-ansvarlig

Bedre håndtering af hjemmearbejde og arbejde på farten

Under COVID-19 oplevede Næstved Kommune et stigende behov for IT-support. Miralix’ løsning gjorde det muligt at yde effektiv support på afstand. Derudover har Næstved Kommune en stor andel mobile medarbejdere, hvilket stiller krav til en fleksibel telefoniløsning:

”Vi har cirka 20.000 sager om året, og især under hjemsendelsesperioden de sidste halvandet år har vi kunnet se, hvem der ringer, hvad de sidder med, og hvor de er ansat henne,” forklarer Lars fra Næstved Kommune og tilføjer:

”Hvis vi ikke havde haft Miralix, så havde hjemsendelsen været anderledes. Vi har mange mobile medarbejdere, og det har været en kæmpestor hjælp.”

 

Lignende cases

herning-kommune1

Herning Kommune

aarhus-kommune-kontaktcenter8

Aarhus Kommune