Business cases

Arrow

Book demo

Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix

Herning Kommune optimerer borgerservice med Miralix

Herning Kommune har optimeret deres borgerservice og IT-administration med Miralix’ kontaktcenterløsning. Ved at kombinere deres eksisterende Cisco-telefoniløsning med Miralix har kommunen opnået en mere fleksibel og brugervenlig telefoniplatform, der understøtter både borgerservice og IT-afdelingen. Miralix’ løsning har givet Herning Kommune bedre mulighed for at administrere brugere, planlægge telefonilukninger og optimere deres statistik- og analyseredskaber, hvilket bidrager til en mere effektiv drift.

herning-kommune1

Vi har hjulpet Herning Kommune med at forbedre deres telefoniløsning og borgerservice

29

Forenklet brugeradministration

Medarbejdere i hovedomstillingen kan nu selv planlægge telefonilukninger og opdatere IVR-beskeder.

rapporter

Effektiv statistik og analyse

Det er blevet lettere at tilgå og udtrække relevante data, der understøtter drift og udvikling

indgangsvinkler3

Integration med selvbetjening

Kommunen overvejer at udnytte Miralix' integrationer yderligere for at guide borgerne bedre i hovedomstillingen.

brugertilladelser

Brugervenligt administrationsmodul

Miralix Supervisor giver borgerservice og IT-afdelingen mulighed for selv at foretage nødvendige justeringer.

support

Hurtig support og løbende udvikling

Samarbejdet med Miralix sikrer hurtig fejlretning og åbenhed over for nye udviklingsmuligheder.

Brugervenlig administration af telefoni

En af de store fordele ved Miralix-løsningen er den forenklede brugeradministration, som har givet medarbejderne mere frihed til at håndtere deres egne opsætninger.

”Vi har fået den nemmere brugerstyring, hvor blandt andet en helt almindelig medarbejder i vores hovedomstilling kan planlægge forud i tiden og f.eks. indtale beskeder på vores IVR eller lukke ned for telefonerne for eksempel i forbindelse med møder,” lyder det fra Eva, ansvarlig for telefoniløsningen hos Herning Kommune.

Derudover er Miralix Supervisor-modulet en af de funktioner, som både borgerservice og IT-afdelingen har stor gavn af i deres daglige arbejde. Hvor det tidligere krævede hjælp fra en IT-udvikler at ændre telefonindstillinger, kan medarbejderne nu selv foretage ændringerne:

”Både her i Borgerservice og i vores IT-afdeling er vi rigtig glade for Miralix Supervisor-løsningen. Altså det her administratormodul til at sætte tingene op i. Det betyder, at hvor vi før skulle have en udvikler ovre fra IT-afdelingen til at programmere, for eksempel hvis vi skulle holde lukkedag, så kan vi selv klare det nu, og det er til gavn for begge parter.”

”Vi oplever et rigtig godt samarbejde. Vi oplever, at hvis der er fejl på systemet, så bliver det hurtigt rettet i samarbejde med Miralix. Og hvis vi har brug for, at der bliver tænkt nyt og udviklet nye ting, så er Miralix også meget lydhør over for det.”

Eva, ansvarlig for telefoniløsningen

Mere tilgængelig statistik og data

Med Miralix’ kontaktcenter har kommunen fået bedre adgang til relevante statistikker, som understøtter en mere dataorienteret drift. Samtidig har samarbejdet og givet anledning til at se potentiale i at udvide deres brug af Miralix' integrationer i takt med, at deres behov udvikler sig:

”Siden vi har fået Miralix-løsningen, så er det blevet nemmere at tilgå vores statistikker, og det er også blevet nemmere at få de statistikker ud, som vi gerne vil have,” fortæller Eva fra Herning Kommune og tilføjer:

”Vi er også blevet inspireret af, at Miralix for eksempel har integration til selvbetjening. Der kunne det godt være, at vi på sigt skulle tage mere brug af det i forhold til måske at bruge mere tid i vores hovedomstilling på at guide borgeren med det samme.”

 

Lignende cases

næstved_kommune

Næstved Kommune

aarhus_kommune

Aarhus Kommune