Business cases
Book demo
Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix
Herning Kommune har optimeret deres borgerservice og IT-administration med Miralix’ kontaktcenterløsning. Ved at kombinere deres eksisterende Cisco-telefoniløsning med Miralix har kommunen opnået en mere fleksibel og brugervenlig telefoniplatform, der understøtter både borgerservice og IT-afdelingen. Miralix’ løsning har givet Herning Kommune bedre mulighed for at administrere brugere, planlægge telefonilukninger og optimere deres statistik- og analyseredskaber, hvilket bidrager til en mere effektiv drift.
Medarbejdere i hovedomstillingen kan nu selv planlægge telefonilukninger og opdatere IVR-beskeder.
Det er blevet lettere at tilgå og udtrække relevante data, der understøtter drift og udvikling
Kommunen overvejer at udnytte Miralix' integrationer yderligere for at guide borgerne bedre i hovedomstillingen.
Miralix Supervisor giver borgerservice og IT-afdelingen mulighed for selv at foretage nødvendige justeringer.
Samarbejdet med Miralix sikrer hurtig fejlretning og åbenhed over for nye udviklingsmuligheder.
En af de store fordele ved Miralix-løsningen er den forenklede brugeradministration, som har givet medarbejderne mere frihed til at håndtere deres egne opsætninger.
”Vi har fået den nemmere brugerstyring, hvor blandt andet en helt almindelig medarbejder i vores hovedomstilling kan planlægge forud i tiden og f.eks. indtale beskeder på vores IVR eller lukke ned for telefonerne for eksempel i forbindelse med møder,” lyder det fra Eva, ansvarlig for telefoniløsningen hos Herning Kommune.
Derudover er Miralix Supervisor-modulet en af de funktioner, som både borgerservice og IT-afdelingen har stor gavn af i deres daglige arbejde. Hvor det tidligere krævede hjælp fra en IT-udvikler at ændre telefonindstillinger, kan medarbejderne nu selv foretage ændringerne:
”Både her i Borgerservice og i vores IT-afdeling er vi rigtig glade for Miralix Supervisor-løsningen. Altså det her administratormodul til at sætte tingene op i. Det betyder, at hvor vi før skulle have en udvikler ovre fra IT-afdelingen til at programmere, for eksempel hvis vi skulle holde lukkedag, så kan vi selv klare det nu, og det er til gavn for begge parter.”
Med Miralix’ kontaktcenter har kommunen fået bedre adgang til relevante statistikker, som understøtter en mere dataorienteret drift. Samtidig har samarbejdet og givet anledning til at se potentiale i at udvide deres brug af Miralix' integrationer i takt med, at deres behov udvikler sig:
”Siden vi har fået Miralix-løsningen, så er det blevet nemmere at tilgå vores statistikker, og det er også blevet nemmere at få de statistikker ud, som vi gerne vil have,” fortæller Eva fra Herning Kommune og tilføjer:
”Vi er også blevet inspireret af, at Miralix for eksempel har integration til selvbetjening. Der kunne det godt være, at vi på sigt skulle tage mere brug af det i forhold til måske at bruge mere tid i vores hovedomstilling på at guide borgeren med det samme.”