Business cases

Arrow

Book demo

Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix

HTH Odense forbedrer kundeservice med Miralix

HTH Odense har optimeret deres kundeservice og interne workflow med Miralix’ kontaktcenterløsning. Med intelligent opkaldsstyring og fleksible tilpasninger har butikken opnået bedre kundeservice, reduceret forgæves opkald og frigjort tid til kunderne i butikken. Miralix’ løsning sikrer, at opkald automatisk dirigeres til de rette afdelinger, hvilket betyder mindre tid brugt på omstillinger og en mere effektiv hverdag for medarbejderne.

HTH4

Vi har hjulpet HTH Odense med at optimere deres telefoniløsning og skabe en bedre kundeoplevelse

tildeling-opgave

Mindre tid brugt på omstilling

Opkald bliver automatisk dirigeret til de rette afdelinger, hvilket minimerer forgæves opkald.

brugeroprettet

Fleksibel tilpasning af løsningen

HTH Odense kan hurtigt få implementeret ændringer i opsætningen uden ventetid.

30

Effektivt overblik over medarbejdere

Med Miralix kan medarbejderne se, hvem der er online og klar til at tage opkald..

sms

Mobilintegration forbedrer fleksibiliteten

Medarbejdere kan viderestille fastnettelefoner til mobil, når de er ude af butikken.

29

Bedre service og mere tid til kunder i butikken

Medarbejderne kan fokusere på kunderne i stedet for at bruge tid på at håndtere opkald.

Opkaldsstyring frigør tid og mobilintegration sikrer tilgængelighed

Løsningen fra Miralix sikrer, at medarbejderne ikke forstyrres af irrelevante opkald, hvilket har givet dem mere tid til at fokusere på kunderne i butikken. Det betyder, at medarbejderne ikke længere behøver at bruge tid på unødvendige omstillinger. Samtidig har HTH Odense også implementeret en funktion, der gør det muligt at viderestille fastnettelefonen til mobiltelefonen med ét enkelt tryk. Denne løsning sikrer, at ingen opkald går tabt, selv når medarbejderne er på vej til kundemøder uden for butikken:

”Miralix har gjort, at vi kan bruge mere tid på vores kunder i butikken, fordi de opkald, der kommer ind, bliver direkte henvist til vores afdelinger, så vi ikke får de forgæves opkald. Vi har også fået en feature, så vi lige kan trykke på en enkelt knap. Og så har vi delt vores fastnet direkte til vores mobil,” fortæller Øzgyn, filialchef i HTH Odense og tilføjer:

Miralix’ løsning giver et tydeligt overblik over, hvem der er tilgængelig, så medarbejderne nemt kan koordinere opkaldshåndteringen. Det betyder også, at de kan tage opkald, selv når de ikke er fysisk til stede i butikken.

”Vi er rigtig glade for den tilpassede løsning præcis til vores behov, fordi det bare kører. Når vi beder om en ændring i forhold til vores setup, så kan vi få det rimelig hurtigt, så vi ikke skal gå og vente på det.”

Øzgyn, filialchef

Lignende cases

rybners

Fagforeningen IDA

Nobia6

Nobia Danmark