Business cases
Book demo
Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix
HTH Odense har optimeret deres kundeservice og interne workflow med Miralix’ kontaktcenterløsning. Med intelligent opkaldsstyring og fleksible tilpasninger har butikken opnået bedre kundeservice, reduceret forgæves opkald og frigjort tid til kunderne i butikken. Miralix’ løsning sikrer, at opkald automatisk dirigeres til de rette afdelinger, hvilket betyder mindre tid brugt på omstillinger og en mere effektiv hverdag for medarbejderne.
Opkald bliver automatisk dirigeret til de rette afdelinger, hvilket minimerer forgæves opkald.
HTH Odense kan hurtigt få implementeret ændringer i opsætningen uden ventetid.
Med Miralix kan medarbejderne se, hvem der er online og klar til at tage opkald..
Medarbejdere kan viderestille fastnettelefoner til mobil, når de er ude af butikken.
Medarbejderne kan fokusere på kunderne i stedet for at bruge tid på at håndtere opkald.
Løsningen fra Miralix sikrer, at medarbejderne ikke forstyrres af irrelevante opkald, hvilket har givet dem mere tid til at fokusere på kunderne i butikken. Det betyder, at medarbejderne ikke længere behøver at bruge tid på unødvendige omstillinger. Samtidig har HTH Odense også implementeret en funktion, der gør det muligt at viderestille fastnettelefonen til mobiltelefonen med ét enkelt tryk. Denne løsning sikrer, at ingen opkald går tabt, selv når medarbejderne er på vej til kundemøder uden for butikken:
”Miralix har gjort, at vi kan bruge mere tid på vores kunder i butikken, fordi de opkald, der kommer ind, bliver direkte henvist til vores afdelinger, så vi ikke får de forgæves opkald. Vi har også fået en feature, så vi lige kan trykke på en enkelt knap. Og så har vi delt vores fastnet direkte til vores mobil,” fortæller Øzgyn, filialchef i HTH Odense og tilføjer:
Miralix’ løsning giver et tydeligt overblik over, hvem der er tilgængelig, så medarbejderne nemt kan koordinere opkaldshåndteringen. Det betyder også, at de kan tage opkald, selv når de ikke er fysisk til stede i butikken.