Business cases
Book demo
Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix
Nobia Danmark har optimeret deres first line support og telefoni med et Miralix KontaktCenter. Ved at skifte fra et komplekst system til en mere brugervenlig platform har Nobia opnået en mere smidig håndtering af opkald – både internt og eksternt i deres franchisebutikker. Miralix’ løsning giver Nobia et klart overblik over opkald, tilgængelighed og supportanmodninger, hvilket sikrer en problemfri og effektiv kundeservice. Implementeringsprocessen blev gennemført gnidningsfrit med omfattende træning og support fra Miralix’ team.
Nobia skiftede til Miralix KontaktCenter for en mere overskuelig og brugervenlig telefoni.
Gennem webinarer og træning blev både supportteamet og slutbrugerne klædt godt på.
Siden skiftet har Nobia oplevet en stabil og velfungerende telefoni-infrastruktur.
Den nye løsning er nem at håndtere internt uden behov for ekstern assistance.
Miralix’ løsning gør det nemt at servicere både interne og eksterne butikker.
Før skiftet til Miralix havde Nobia et meget komplekst telefonsystem, som krævede ekstern hjælp til opsætning og administration. Derfor ønskede de en løsning, der var lettere at håndtere internt:
”Vi havde et komplekst system her før, og derfor var vi på udkig efter noget, som var nemmere at håndtere for os, i stedet for at vi skulle bruge penge eksternt på hjælp til at sætte systemet op, ” fortæller Jesper Bertelsen, afdelingsleder for IT Service Desk hos Nobia Danmark. For Nobia var det vigtigt at finde en løsning, der kunne imødekomme deres behov for enkel administration, samtidig med at den kunne understøtte både interne funktioner og eksterne franchisebutikker.
Overgangen til Miralix blev planlagt nøje, da telefoni er en kritisk del af Nobias drift. En fejlslagen implementering kunne have stor betydning for butikkernes daglige arbejde. Med en kombination af webinarer og hands-on træning sørgede Miralix for, at både Nobias IT-support og brugerne i butikkerne var klædt godt på til overgangen.
Nobia skiftede officielt til Miralix den 4. marts 2021, og siden da har løsningen fungeret upåklageligt. Med en stabil og brugervenlig telefoni-løsning kan Nobia nu fokusere på deres kerneforretning uden at bekymre sig om tekniske udfordringer.
”Vi har oplevet et professionelt setup fra starten af. Dette er lige fra de indledende snakke, forhandlinger, projektstart, træning, GO LIVE og til nu, hvor vi er kørende og alt spiller som det skal.” – Jesper Bertelsen, afdelingsleder for IT Service Desk