Business cases

Arrow

Book demo

Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix

Nobia Danmark sikrer enkel og effektiv telefoni med Miralix

Nobia Danmark har optimeret deres first line support og telefoni med et Miralix KontaktCenter. Ved at skifte fra et komplekst system til en mere brugervenlig platform har Nobia opnået en mere smidig håndtering af opkald – både internt og eksternt i deres franchisebutikker. Miralix’ løsning giver Nobia et klart overblik over opkald, tilgængelighed og supportanmodninger, hvilket sikrer en problemfri og effektiv kundeservice. Implementeringsprocessen blev gennemført gnidningsfrit med omfattende træning og support fra Miralix’ team.

Nobia1

Vi har hjulpet Nobia Danmark med at forenkle deres telefoni og forbedre supportoplevelsen

tildeling-opgave

Intelligent telefonioptimering

Nobia skiftede til Miralix KontaktCenter for en mere overskuelig og brugervenlig telefoni.

undervisning

Problemfri implementering

Gennem webinarer og træning blev både supportteamet og slutbrugerne klædt godt på.

beskeder

Stabil og driftssikker platform

Siden skiftet har Nobia oplevet en stabil og velfungerende telefoni-infrastruktur.

brugertilladelser

Mere kontrol over telefoniopsætningen

Den nye løsning er nem at håndtere internt uden behov for ekstern assistance.

support

Fuld understøttelse af franchisebutikker

Miralix’ løsning gør det nemt at servicere både interne og eksterne butikker.

Fra komplekst til brugervenligt

Før skiftet til Miralix havde Nobia et meget komplekst telefonsystem, som krævede ekstern hjælp til opsætning og administration. Derfor ønskede de en løsning, der var lettere at håndtere internt:

”Vi havde et komplekst system her før, og derfor var vi på udkig efter noget, som var nemmere at håndtere for os, i stedet for at vi skulle bruge penge eksternt på hjælp til at sætte systemet op, ” fortæller Jesper Bertelsen, afdelingsleder for IT Service Desk hos Nobia Danmark. For Nobia var det vigtigt at finde en løsning, der kunne imødekomme deres behov for enkel administration, samtidig med at den kunne understøtte både interne funktioner og eksterne franchisebutikker.

”Jeg var nervøs for at skulle implementere det her system. Telefonen er noget af det vigtigste for vores butikker, men vi blev håndbåret igennem projektet fra jeres side. Det var lige fra webinar for vores brugere derude til træning for vores egen support – så det er bare kørt supergodt.”

Jesper Bertelsen, afdelingsleder for IT Service Desk

En gnidningsfri implementeringsproces

Overgangen til Miralix blev planlagt nøje, da telefoni er en kritisk del af Nobias drift. En fejlslagen implementering kunne have stor betydning for butikkernes daglige arbejde. Med en kombination af webinarer og hands-on træning sørgede Miralix for, at både Nobias IT-support og brugerne i butikkerne var klædt godt på til overgangen.

Alt spiller som det skal

Nobia skiftede officielt til Miralix den 4. marts 2021, og siden da har løsningen fungeret upåklageligt. Med en stabil og brugervenlig telefoni-løsning kan Nobia nu fokusere på deres kerneforretning uden at bekymre sig om tekniske udfordringer.

”Vi har oplevet et professionelt setup fra starten af. Dette er lige fra de indledende snakke, forhandlinger, projektstart, træning, GO LIVE og til nu, hvor vi er kørende og alt spiller som det skal.” – Jesper Bertelsen, afdelingsleder for IT Service Desk

 

Lignende cases

rybners

Fagforeningen IDA

fagforeninge_ida

Rybners