Business cases
Book demo
Se, hvorfor over 300 danske virksomheder
allerede har valgt Miralix
Aarhus Kommune har optimeret deres borgerkontakt med Miralix’ kontaktcenterløsning. Implementeringen af løsningen har sikret en mere effektiv betjening, bedre dataindsigt og en mere strømlinet arbejdsproces på tværs af kommunens afdelinger. Miralix-løsningen giver Aarhus Kommune et klart overblik over telefonkøer, medarbejdertilgængelighed og kundeopkald. Det sikrer en problemfri og effektiv borgeroplevelse, hvor kommunen kan vejlede borgerne hurtigt og præcist..
For at sikre en gnidningsfri implementering af Miralix-løsningen blev der afholdt workshops på tværs af kommunens afdelinger. Her fik medarbejderne mulighed for at bidrage med deres specifikke behov og ønsker, hvilket sikrede, at løsningen blev skræddersyet til kommunens arbejdsprocesser:
"Vi har jo rigtig mange afdelinger, som skulle på løsningen. Og for at være sikre på, hvad det var, som de gerne ville have med i løsningen, og som de prioriterede højt ude i afdelingerne, afholdte vi nogle workshops, hvor man kunne komme med input," fortæller Jenny, projektleder i Borgerbetjeningen i Aarhus Kommune om forløbet.
En af de mest centrale funktioner i Miralix-løsningen er den automatiske opslagshjælp, som gør det muligt for medarbejderne at yde en mere præcis vejledning:
"Vi har sådan en assistent, som laver nogle automatiske opslag i vores selvbetjeningsværktøj med guides til at vejlede borgeren bedst muligt. Det er noget, som vi har lagt stor vægt på," forklarer projektlederen fra Aarhus Kommune.
Med den nye funktion kan medarbejderne hurtigt få adgang til relevante oplysninger og guides, hvilket sikrer en mere effektiv betjening af borgerne.
Aarhus Kommune har oplevet en smidig og effektiv overgang til Miralix-løsningen, hvor medarbejderne har fået den support, de har haft brug for undervejs. For at sikre en problemfri overgang til Miralix-løsningen blev der blandt andet afholdt seks online undervisningsforløb, som medarbejderne kunne tilmelde sig efter behov:
"Vi valgte simpelthen at køre i seks undervisningsforløb online, hvor folk de kunne melde sig på. Og hvor vi ligesom prøvede at skræddersy undervisningsforløbet, selvom man brugte enten desktopudgaven, supervisorudgaven eller operatorudgaven," fortæller Jenny fra Aarhus Kommune.