Extraordinary
connection

Vi styrker din konkurrencekraft og fremtidssikrer din kundeservice

Hver kundekontakt er en mulighed for at skabe værdi

Hver eneste gang du har kontakt til en kunde, er der potentiale for at skabe værdi. Værdi, der skaber loyalitet og salg. Værdi, der stiller din virksomhed stærkt både nu og i fremtiden.

Med Miralix Kontaktcenter skaber vi de optimale rammer for kommunikation, der samler teams og skaber stærke forbindelser mellem mennesker, data og teknologi. Med kontaktcentret leverer vi exceptionel kundeservice. Med data og en strømlinet proces gør vi komplekse udfordringer til målbare resultater i din virksomhed.

Vi er din samarbejdspartner. Derfor arbejder vi side om side med dig for at skabe en skræddersyet kontaktcenterløsning, der matcher dine forretningsmål. Det sker altid med fokus på at skabe vækst og værdi, der rækker ud over blot teknologi, men så langt ind i jeres arbejdsgange, at det bliver en konkurrencefordel.

Vores X markerer mødet mellem mennesker, data og teknologi, hvor samarbejde skaber vækst, transformation frigør potentiale og gør din kommunikation klar til fremtiden.

The Xteam

Expertise

Vi stræber efter konstant at være eksperter på vores område og levere løsninger, der er bygget på dyb viden og præcision. Vi investerer tid og ressourcer i at opbygge vores færdigheder og holder os altid opdateret på de nyeste tendenser og teknologier.

Execute

Vi tager initiativ og sørger for at levere resultater. Det betyder, at vi ikke kun venter på muligheder – vi skaber dem. Vi gør det, der er nødvendigt for at få tingene til at ske, og sørger for, at vi hele tiden er på vej frem.

Exceptional

Hver opgave, projekt og løsning er gennemsyret af exceptionel kundeservice fra start til slut. Du er som kunde nummer 1 og vi går langt for dig hver eneste dag.

Exchange

Hos Miralix tror vi på, at samarbejde og sparring er nøglen til succes. Når vi deler viden og hjælper hinanden, løfter vi både kolleger, kunder og løsninger. Vi arbejder sammen for at nå de bedste resultater – som et Xteam.

Extraordinary

Vores engagement stopper ikke, når løsningen er leveret. Vi står altid klar til at yde ekstraordinær support og sikrer, at vores kunder og brugere får den hjælp, de behøver – når de behøver den.

Explore

Innovation er i vores DNA, og vi udfordrer konstant de etablerede løsninger for at finde de bedste og mest effektive måder at skabe værdi på. Vær nysgerrig. Hver dag.

Vi vil være det
bedste kontaktcenter
på markedet

100%

Dansk service

Vi forstår det danske marked og de behov som danske virksomheder stiller til god kundeservice.

+300

Virksomheder

Bruger i dag Miralix som deres kontaktcenter platform. Vi har erfaring med stort set alle brancher.

+26

Års erfaring

Har givet os erfaring og ekspertise til at rådgive dig i dit valg af kundeserviceplatform.

  • _VMH9232-Edit-(Low-Res)
  • _VMH4603-(Low-Res)
  • _VMH9388-(Low-Res)
  • _VMH4851-(Low-Res)
  • _VMH4676-(Low-Res)
  • _VMH9179-Edit-(Low-Res)

Brugerne vurderer platformen som intuitiv og effektiv med en samlet score på 4,3 ud af 5.

left-quote Created with Sketch.
Det er afgørende for, at vores kunder får samme gode service, uanset hvornår de ringer – og for at vi kan opretholde vores first time fix rate på næsten 80%, uanset hvad der sker
1737719536753 (1)-1
Torben, CTO
Progressive
left-quote Created with Sketch.
Vores KontaktCenter virker rigtig, rigtig godt og det understøtter vores forretning på en god måde
Carsten_Johansson_CA_karrierepartner_og_a-kasse__
Carsten, IT-chef
CA Karrierepartner og a-kasse
left-quote Created with Sketch.
Servicemindede, løsningsorienterede og udviklingsparate partnere til at få mine styrelsers telefoni til at spille
thor-teamleder
Thor, Teamleder
Sundhedsstyrelsen

Klar til at optimere jeres kundekontakt?

Kontakt os i dag for en demo eller en uforpligtende samtale om, hvordan Miralix KontaktCenter kan skabe værdi for din virksomhed.